Regulamentul oficial al campaniei promoţionale
“Vara are gust de milkshake!”

Campania promoţională pentru consumatori

Perioada campaniei: 01.06.2014 - 31.08.2014

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania promoțională „Vara are gust de milkshake!” este organizată de S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albești, nr. 50, Curtea de Argeș, Jud. Argeș, România, înregistrată la Registrul Comerțului București cu numărul J03/1843/1993, CUI 4227295, și la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 2298/2005 (denumită în continuare “Organizator” sau “S.C. Dr. Oetker RO S.R.L.”).

Campania se derulează prin intermediul agenției S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comercială cu sediul în România, București, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, C.U.I. R11295365, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/12388/1998 și la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 26 (denumită în continuare “Agenția”).

Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finală și obligatorie pentru participanți. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial prin întocmirea unui act adițional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare în termen de 24 de ore după anunțul prealabil de prezentare al acestor modificări.

 

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania promoțională este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor pe piață, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania este organizată și se desfășoară în perioada: 01.06.2014 ora 00.00.00 (ora României) – 31.08.2014 ora 23.59.59 (ora României), în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial, în toate magazinele de pe teritoriul României care comercializează produsele participante și care sunt semnalizate cu materiale de comunicare (poster, machete presă, pliante promoționale, materiale de comunicare la punctul de vânzare) în acest sens.

 

SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania „Vara are gust de milkshake!” este deschisă tuturor persoanelor fizice cu reședința în România, cu vârsta mai mare de 18 ani (împliniți până la data începerii Campaniei) care respectă prevederile prezentului Regulament Oficial. Participarea la această Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament Oficial.
La prezenta Campanie nu au dreptul să participe angajații S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., ai agențiilor implicate și ai companiilor distribuitoare ale S.C. Dr. Oetker RO S.R.L. și membrii familiilor tuturor acestora (copii, părinți, frați/surori, soț/soție).

 

SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

La aceasta Campanie participă următoarele produse marca Dr. Oetker, ce conțin eticheta promoțională și care se comercializează pe teritoriul României, în perioada campaniei (01.06.2014 ora 00.00.00 – 31.08.2014 ora 23.59.59, ora României):

Produs

Gramaj

Milkshake ciocolată

32 g

Milkshake vanilie

32 g

Milkshake căpșuni

32 g

Milkshake banane

32 g

Milkshake mentă

32 g

Produsele participante în Campanie sunt ambalaje standard și conțin, în plus fată de informația obișnuită, o etichetă promoțională lipită pe fața ambalajului. În interiorul acestei etichete promoționale se află tipărit un cod promoțional alfanumeric format din 6 caractere.

 

SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Participanții la prezenta Campanie trebuie să:

  1. Achiziționeze cel puțin un produs participant în perioada campaniei (conform secțiunii 5 a prezentului Regulament); după desfacerea etichetei promoționale, participantul descoperă un cod unic, format din 6 caractere alfanumerice;
  2. Înscrie codul promoțional unic prin:
    • SMS, la numărul 1839 (număr cu tarif normal stabilit de rețelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul; numărul este valabil în următoarele rețele de telefonie mobilă: Vodafone, Orange, Cosmote). Mesajul de SMS trebuie să conțină codul unic de pe eticheta promoțională. După ce SMS-ul a fost trimis, participanții vor primi un mesaj de confirmare;
    • WEB, la adresa www.oetker.ro, în secțiunea dedicată campaniei. Participanții trebuie să completeze formularul de participare, cu datele personale (nume, prenume, număr de telefon valid, adresa de e-mail, adresă de domiciliu și data nașterii), să introducă codul de pe eticheta promoțională. După ce codul unic a fost înregistrat pe website, participanții vor primi un mesaj de confirmare.

 

Participanții au șansa să câștige prin extragere lunară:
- un shaker (dacă au înscris 1 sau 2 coduri unice în luna respectivă). În fiecare lună, în cadrul extragerii se vor desemna câștigătorii a 100 de shakere.
- un set pentru picnic, format din umbrelă de plajă, pătură de picnic, cooler bag pentru picnic, joc fotbal pentru outdoor (dacă au înscris 3  sau 4 coduri unice în luna respectivă). În fiecare lună, în cadrul extragerii se vor desemna câștigătorii a 10 de seturi pentru picnic.
- o vacanță în Grecia pentru 4 persoane (dacă au înscris minim 5 coduri unice în luna respectivă). În fiecare lună, în cadrul extragerii se va desemna câștigătorul unei vacanțe în Grecia pentru 4 persoane. 
Codul promoțional este unic și poate fi înscris o singură dată în cadrul prezentei campanii. Etichetele promoționale înscrise în Campanie, ce conțin codul promoțional, împreună cu ambalajele pe care sunt lipite aceste etichete trebuie păstrate pentru validare în eventualitatea câștigării unui premiu la tragerea la sorți.
*Participanții vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada Campaniei la numărul 1839 (tarif stabilit de rețelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul).
Un participant unic, definit de același număr de telefon, poate câștiga în cadrul prezentei campanii maximum un shaker, maximum un set de picnic și maximum o vacanță în Grecia pentru 4 persoane, oferite prin tragere la sorți. Dacă ulterior, la validare, se constată că 2 sau mai multe intrări câștigătoare ale unor premii de același tip aparțin aceluiași participant, definit de același nume, prenume, adresă completă, acesta are dreptul să primească un singur premiu din fiecare categorie.
Un participant unic poate înscrie maximum 100 coduri unice pe lună.
În condițiile în care un participant unic (definit de același număr de telefon) înscrie în Campanie consecutiv 10 coduri invalide, indiferent de canalul de înscriere (Web sau SMS), contul acestuia va fi blocat și nu va mai putea înscrie noi coduri în Campanie.


VALIDAREA ÎNREGISTRĂRILOR
Pentru a putea fi declarate valide, înregistrările prin SMS și/sau Web trebuie să îndeplinească, cumulativ, în mod obligatoriu și fără echivoc următoarele condiții:
Înscrierile prin SMS la numărul 1839:

  • înscrierile trebuie să se facă în perioada desfășurării Campaniei, 01.06.2014 ora 00.00.00 – 31.08.2014 ora 23.59.59, ora României;
  • să conțină codul unic aflat pe eticheta promoțională de pe produsele participante;
  • codul unic să nu existe în baza de date ca fiind înscris anterior.

Înscrierile prin Web la adresa www.oetker.ro:

  • înscrierile trebuie să se facă în perioada desfășurării Campaniei, 01.06.2014 ora 00.00.00 – 31.08.2014 ora 23.59.59, ora României;
  • formularul de înscriere trebuie să fie completat corect cu următoarele informații obligatorii: codul unic înscris pe eticheta promoțională, nume, prenume, număr de telefon valid, adresa de e-mail, data nașterii și adresa de domiciliu.
  • codul unic să nu existe în baza de date ca fiind înscris anterior.

 

Mesajele Campaniei:
Pentru fiecare cod promoțional înscris, Participantul va primi un mesaj de răspuns prin SMS sau în pagina web în care s-a făcut înscrierea, după cum urmează:
Mesaje trimise înainte de începerea promoției
Promotia MILKSHAKE de la DR. OETKER incepe la data de 1 Iunie 2014. Pastreaza ambalajele cu codurile promotionale si trimite-le dupa aceasta data! Succes!
Mesaje trimise în perioada promoției
Mesaj valid primit după înscrierea unui cod unic promoțional într-o lună:
Felicitari! Poti castiga prin extragere lunara un shaker. Inscrie inca 2 coduri si poti castiga un set pentru distractie. Pastreaza eticheta promotionala!
Mesaj valid primit după înscrierea a două coduri unice promoționale într-o lună:
Felicitari! Ai acumulat 2 sanse la extragerea lunara pentru un shaker. Inscrie inca un cod si poti castiga un set pentru distractie. Pastreaza ambalajul!
Mesaj valid primit după înscrierea a trei coduri unice promoționale într-o lună:
Felicitari! Poti castiga prin extragere lunara un set de picnic. Inca 2 coduri si poti castiga o vacanta in Grecia pentru 4 persoane. Pastreaza ambalajul!
Mesaj valid primit după înscrierea a patru coduri unice promoționale într-o lună:
Felicitari! Ai acumulat 2 sanse la extragerea lunara pentru un set de distractii. Inscrie inca un cod si poti castiga o vacanta in Grecia. Pastreaza ambalajul!
Mesaj valid primit după înscrierea a cinci coduri unice promoționale într-o lună:
Felicitari! Poti castiga prin extragere lunara o vacanta in Grecia pentru 4 persoane. Orice alt cod inseamna o sansa in plus pentru vacanta. Pastreaza ambalajul!
Mesaj valid primit după înscrierea a peste 5 coduri unice promoționale într-o lună:
Felicitari! Ai o sansa in plus pentru o vacanta in Grecia. Orice alt cod inseamna o sansa in plus pentru vacanta. Pastreaza ambalajul!
Mesaje trimise în perioada campaniei, daca acestea conțin un mesaj invalid:
Cod invalid! Scrie cu atentie codul promotional de pe eticheta, format din 6 caractere alfanumerice. Detalii pe www.oetker.ro. Succes!
Mesaje trimise în perioada campaniei, daca acestea conțin un mesaj sau sir de caractere numerice care a mai fost trimis în cadrul promoției (indiferent de canalul de înscriere, Web sau SMS):
Acest cod a mai fost trimis! Scrie cu atentie codul promotional de pe eticheta, format din 6 caractere alfanumerice. Detalii pe www.oetker.ro. Succes!
Mesaje trimise in perioada campaniei, dacă s-a depășit limita de maxim 100 înscrieri/lună:
Ai inscris deja 100 de coduri luna aceasta. Reintrodu codul luna viitoare pentru a participa la urmatoarea extragere lunara. www.oetker.ro
Mesaje trimise după încheierea promoţiei, când se trimit SMS-uri / mesaje web:
Promotia MILKSHAKE de la DR. OETKER s-a incheiat la data de 31.08.2014. Urmareste lista castigatorilor pe www.oetker.ro. Iti multumim pentru participare!
Mesaje trimise în perioada campaniei, când un participant înscrie un număr de 10 coduri invalide consecutive (indiferent de canalul de înscriere, Web sau SMS):
Ai inscris 10 coduri invalide consecutive si contul tau a fost blocat. Daca doresti sa iti deblochezi contul trimite un mesaj pe site-ul campaniei.

 

SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promoționale pot fi vizualizate în tabelul următor:

Premii oferite prin tragere la sorți Număr premii Valoarea individuală Valoarea totală
    (RON, cu TVA inclus) (RON, cu TVA inclus)
     
Shaker inox pentru cocktailuri 300 39,90 11970,96
   
Set pentru picnic 30 340,95 10228,51
     
Vacanță în Grecia pentru 4 persoane 3 9000 27000
Total 333   49199.47

Valoarea totală brută a premiilor oferite în cadrul Campaniei este 54000,96 RON cu TVA inclus (incluzând impozitul pe premii).
Participanților la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (costul de achiziționare a produselor Dr. Oetker participante, costul de trimitere a SMS-urilor și costul conexiunii la Internet). Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor acordate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile. Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.


Descrierea premiilor:
1. Shaker inox pentru cocktailuri – Capacitate: 300 ml; Dimensiune: 19 cm x Ø 7,2 cm.
2. Set pentru picnic format din:

  • Pătură de picnic - Pătura polar cu bretele; Dimensiune: 180 x 120 cm.
  • Picnic cooler bag – Geantă frigorifică cu fermoar; buzunare cu fermoar; pahare de plastic; șervețele și tacâmuri pentru două persoane; Dimensiuni: L 31 cm X Î 26 cm X A 17 cm;
    Material: 600D Poliester.
  • Umbrelă de plajă – Material: poliester cu cadru metalic flexibil; Dimensiune: Ø160 cm.
  • Joc fotbal – Set fotbal compact cu 2 porți, minge și o pompă pentru minge; Dimensiuni: 42,0 x 33,0 x 8,0 cm.

Vacanță în Grecia pentru 4 persoane:

Serviciile incluse in pachetul turistic sunt detaliate mai jos şi sunt valabile pentru o vacanță de 4 persoane pe următoarele coordonate:

  • Lefkada, Parga, Sivota sau Skiathos;
  • Bilet de avion pentru destinatiile de mai sus;
  • Transfer aeroport – vila/hotel- aeroport;
  • Taxe de aeroport;
  • 7 nopți cazare la vilă fără masă, in destinatiile de mai sus.

 

Se oferă posibilitatea de modificare a vilei/hotelului cu/fară costuri suplimentare în funcție de disponibilitate și tarife în momentul efectuării rezervării propriu zise. Premiul nu se poate transfera unei alte persoane. Se oferă în limita disponibilității verificate cu agenția de turism în momentul efectuarii rezervarii
Premiul se oferă sub formă de voucher turistic în valoare de 9000 RON și câștigătorul are opțiunea de a alege altă destinație în această sumă. Voucherul este valabil un an de la data emiterii. In cazul in care un castigator isi alege o alta destinatie decat Lefkada, Parga, Sivota sau Skiathos, atunci Organizatorul nu mai poate garanta servicii pentru 4 persoane. In cazul in care castigatorul opteaza pentru o excursie care depaseste suma de 9000 RON, diferenta va fi achitata de catre castigator.

 

SECŢIUNEA 8. TRAGERILE LA SORŢI SI DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORILOR

Premii acordate prin trageri la sorți lunare
În cadrul fiecărei extrageri vor fi desemnați câștigătorii a 100 de shakere, 10 seturi pentru distracție și o excursie. Tragerile la sorți vor avea loc la sediul Agenției, după următorul orar:

  • înscrierile valide din perioada 01.06.2014, ora 00.00.00 – 30.06.2014, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorți din data de 01.07.2014;
  • înscrierile valide din perioada 01.07.2014, ora 00.00.00 – 31.07.2014, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorți din data de 01.08.2014;
  • înscrierile valide din perioada 01.08.2014, ora 00.00.00 – 31.08.2014, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorți din data de 01.09.2014;

Se vor extrage în plus 3 rezerve pentru fiecare din premiile lunare constând în Shakere si Seturi pentru picnic și 5 rezerve pentru premiile lunare constând într-o Vacanță în Grecia pentru 4 persoane. Se va apela la rezerve în condițiile în care unul dintre câștigătorii extrași nu îndeplinește condițiile de validare. Procedura de validare a rezervelor este aceeași ca și în cazul câștigătorului.
Lista câștigătorilor validați conținând numele și prenumele câștigătorilor și premiile câștigate va fi publicată, în termen de maxim 10 de zile lucrătoare de la data validării câștigătorilor, pe website-ul www.oetker.ro, in secțiunea Campaniei.

 

SECŢIUNEA 9. ANUNŢAREA CÂŞTIGĂTORILOR, VALIDAREA ŞI ACORDAREA PREMIILOR

Premii oferite prin tragere la sorți
Anunțare
Participantul desemnat câștigătorul premiului oferit prin tragere la sorți va fi anunțat telefonic de către un reprezentant al Organizatorului în legătură cu premiul câștigat și procedura de validare în termen de maxim 5 de zile lucrătoare de la data extragerii. Reprezentanții Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu participantul desemnat câștigător apelând numărul de telefon mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).
Dacă, din motive independente de voința Organizatorului, câștigătorul nu poate fi contactat de către Organizator în condițiile stabilite (are telefonul închis sau nu răspunde la nici unul dintre apeluri), se va apela la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de anunțare a rezervelor este aceeași cu procedura de anunțare a câștigătorului. În cazul în care rezervele nu vor putea fi contactate, în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la data extragerii, premiul nu se mai acorda și va rămâne în proprietatea Organizatorului.
În cazul în care codul promoțional valid, a fost înscris în Campanie prin SMS, va fi considerată câștigătoare la Campanie persoana care răspunde la telefonul mobil în momentul anunțării, confirmă participarea la Campanie și poate parcurge procedura de validare conform condițiilor din Regulament. Odată cu anunțarea, Reprezentanții Organizatorului vor colecta datele complete ale câștigătorilor (nume, prenume și adresa completă).
Validare
Pentru a fi validat, participantul desemnat câștigător trebuie să trimită o fotografie/imagine scanată a ambalajului promoțional pe care este lipită eticheta ce conține codul unic extras câștigător, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data anunțării, prin una din următoarele metode:
- prin fax, la numărul 021.318.65.13. Faxul trebuie să conțină fotografia/imaginea scanată a ambalajului promoțional pe care este lipită eticheta ce conține codul unic desemnat câștigător, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului și numărul de telefon;
- prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Fotografia/imaginea scanată a ambalajului promoțional pe care este lipită eticheta, trebuie scanată în format .jpg sau .pdf şi atașată, subiectul e-mailului trebuie să fie numele Campaniei, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câștigătorului (nume, prenume adresa completă și numărul de telefon).
Codul promoțional înscris pe eticheta promoțională și prezentat pentru validare trebuie să corespundă codului unic desemnat câștigător.
Câștigătorii celor 3 vacanțe în Grecia trebuie să trimită și copia buletinului/cărții de identitate pentru îndeplinirea formalităților legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câștigate din premii.
În cazul în care participantul desemnat câștigător nu trimite documentele de validare în condițiile descrise de Regulament, acesta va fi invalidat și se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca și acestea să parcurgă procesul de validare, fiecare etapă având un număr de zile egal cu cel de validare a câștigătorului extras.
Acordarea premiilor
Toate premiile vor fi trimise prin curier în termen de 20 de zile lucrătoare de la data validării premiului.

 

SECŢIUNEA 10. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

Etichetele promoționale/ambalajele care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât și orice altă imitație sunt considerate nule și nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislației în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum și celelalte firme implicate în promoție nu își asumă nici o răspundere pentru etichetele promoționale/ambalajele necorespunzătoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrăinate) sau pentru orice alți factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, și nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de etichete promoționale/ambalaje care nu întrunesc toate condițiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.
Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea etichetelor cu codurile promoționale valide, de înstrăinarea lor și nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu întrunesc toate condițiile prevăzute în acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi răspunzător de modul în care societățile de distribuție și magazinele ce comercializează produsele participante la Campanie manipulează, organizează, distribuie și/sau vând produsele participante la Campanie și nici de eventualele deteriorări ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activități.

 

SECŢIUNEA 11. RESPONSABILITATE

Organizatorul nu își asumă responsabilitatea și nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de către câștigător, Organizatorul nu mai răspunde de integritatea și calitatea acestora.
Organizatorul Campaniei va acorda premii Participanților care au luat parte la Campanie, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial și care fac dovada achiziționării produselor participante la Campanie, prin eticheta promoțională ce conține codul promoțional.
În cazul în care Organizatorul constată că un câștigător nu a îndeplinit și/sau nu a respectat condițiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul își rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile și beneficiile ce revin câștigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câștigător. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situații după ce premiul a fost deja acordat, respectivul câștigător va restitui Organizatorului valoarea premiului și cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.
Organizatorul nu are nici o obligație de a întreține corespondența cu solicitanții unor revendicări necâștigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.
Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru:

    • Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanunțate ale serviciului de mesaje SMS și Internet, generate de rețelele de telefonie mobilă sau de oricare alte defecțiuni sau probleme tehnice independente de voința Organizatorului;
    • Situațiile în care numărul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat și ca atare Organizatorul nu va putea contacta participanții la campanie;
    • Situațiile în care mai multe persoane revendică același cod promoțional de pe etichetele promoționale; în acest caz va fi validat câștigător acel participant care face dovada etichetei promoționale în original;
    • Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numărul scurt al campaniei;
    • Organizatorul nu va fi responsabil pentru achiziționarea produselor participante la promoție ale căror coduri promoționale nu sunt întregi si vizibile;
    • Situațiile în care participanții înscriu pe pagina web un număr de telefon incorect și din această cauză câștigătorul nu pot fi contactat pentru a fi validat;
  • Situațiile în care consumatorii achiziționează în perioada campaniei promoționale produse neparticipante la promoție sau cu etichete promoționale vandalizate (desfăcute și răzuite) sau care au inscripționate coduri ilizibile.
  • Eventuale greșeli de tipărire a ambalajelor, inclusiv a codurilor inscripționate pe ambalaje și erorile din comunicările publicitare;
  • Organizatorul nu este responsabil și nu se va implica în nici un mod în formalitățile necesare eliberării documentelor de călătorie care îi privesc în mod personal pe câștigătorul premiului și pe însoțitorii acestuia (pașaport, asigurare de sănătate, acorduri, autorizații, etc). Toate obligațiile și formalitățile necesare în vederea eliberării unor asemenea documente sunt în sarcina acestora.
  • Existenta sau apariția până la data plecării în excursie a oricărei cauze de împiedicare a câștigătorului sau a însoțitorilor acestuia de a beneficia de excursie, nu naște nici o obligație de compensare, despăgubire sau de altă natură în sarcina Organizatorului.

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/înregistrările care conțin informații false ori vădit eronate (de exemplu, cod promoțional greșit) și care nu îndeplinesc condițiile de validare menționate în prezentul Regulament.
Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica și monitoriza modul în care se desfășoară înscrierile în campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă înscrierile respective vor fi anulate.
Organizatorul își rezervă dreptul de a exclude definitiv orice persoană participantă în campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al campaniei.
Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intenție de influențare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Încercarea de fraudă, precum înscrierea aceleiași persoane folosind numere de telefon diferite vor rezulta în descalificarea respectivului consumator și implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influențat sau care au facilitat câștigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanță a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

SECŢIUNEA 12. PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCIŢIU

În cazul în care câștigătorul Marelui Premiu acordat în aceasta Campanie se afla în imposibilitate fizică de a se deplasa, predarea acestuia se poate face către o persoana împuternicită de către câștigător numai în baza unei procuri autentificate de către un Notar Public. Această procură autentificată va împuternici reprezentantul câștigătorului să semneze inclusiv declarația prin care Organizatorul este exonerat de orice răspundere care ar putea decurge din acordarea oficială a premiului către persoana împuternicită în acest sens, precum și de plata oricăror despăgubiri sau soluționarea oricăror reclamații legate de acesta.

 

SECŢIUNEA 13. CONFIDENŢIALITATEA DATELOR

Organizatorul, în vederea desfășurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanților la această promoție în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 2298. Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalitățile indicate în mod expres prin Regulament, participanții își exprimă acordul expres și neechivoc, ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului în vederea validării, atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale ale organizatorilor de promoții. Comunicările ulterioare cu caracter publicitar şi de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care și-au dat acordul explicit și neechivoc în acest sens bifând căsuța "Da" corespunzătoare întrebării "Acceptați ca în viitor să primiți comunicări comerciale despre produsele, serviciile și promoțiile Dr. Oetker? [DA] [NU]" de pe site-ul campaniei. 
Organizatorul şi Agenţia garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participanţilor. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa justiţiei (art. 18).
Pentru exercitarea acestor drepturi, Participanţii vor trimite Organizatorului S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România, o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată.
Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terţi cu excepţia cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare. Codul numeric personal, precum şi Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câştigătorilor unor premii cu valoare care depăşeşte 600 RON, conform obligaţiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaraţiei 205 - Declaraţia informativă privind impozitul reţinut pe veniturile cu regim de reţinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa în Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele şi prenumele câştigătorilor şi premiile câştigate în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligaţiilor impuse de Ordonanţa de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizator, la cerere şi în mod gratuit confirmarea faptului că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România, în atentia Serviciul Consumatorului. Organizatorul le poate solicita Participanţilor acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio si video, numele, prenumele lor, oraşul de reşedinţa, imaginea şi vocea. Participanţii nu vor fi obligaţi să îşi exprime acest acord, acest lucru rămânând la libera lor alegere. În cazul în care participanţii vor dori să îşi exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaraţie scrisă semnată de aceştia.

 

SECŢIUNEA 14. TAXE ŞI IMPOZITE

Organizatorul se obligă să calculeze şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către câştigători prin primirea Premiilor Campaniei, în conformitate cu dispoziţiile Codului Fiscal legea 571/2003 cu modificarile in vigoare.
Organizatorul va depune declaraţii de venit la autoritatea fiscală competentă pentru veniturile din acest regulament. Orice alte declaraţii de venit şi cheltuieli ce derivă din câştigarea Premiilor cad în sarcina exclusivă a câştigătorului.
Organizatorul nu va avea nici o răspundere faţă de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către participant în legătură cu această Campanie.

 

SECŢIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua.
*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră,confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.
În intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forţă majoră următoarele evenimente:

  1. pierderea bazelor de date care conţin codurile promoţionale şi numerele de identificare unice;
  2. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor şi acordare a premiilor;
  3. erori în tipărirea codurilor promoţionale, inclusiv produse prin eroare umană;
  4. tentative de fraudă ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  5. orice reglementare care poate aparea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului şi care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

Enumerarea de mai sus nu este limitativă fiind utilizată numai în scop exemplificativ.
Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1082 şi 1083 Codul Civil. În cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

 

SECŢIUNEA 16. LITIGII

Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din România.

Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite către S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş până pe 21.04.2014. După această dată Organizatorul nu va mai lua în consideraţie nici o contestaţie.

 

SECŢIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfăşurare al campaniei promoţionale este disponibil, în mod gratuit, oricărui solicitant, pe site-ul www.oetker.ro sau, printr-o solicitare scrisă către S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România.
Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, vor fi anunţate public de Organizator; anunţul va fi făcut pe site-ul www.oetker.ro.
Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 şi a fost semnat în 3 exemplare originale, astăzi ____/____/___data autentificării de către Notarul Public.

 

 

 

 

Premiile din imagini sunt cu titlu de prezentare.

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai mult ›